15 gün sonra doğumum Allah nasip ederse Dr Burcu Kısa özel sağlık sigortası var ama bı kısmını ödeyecez hepsini karşılamıyor sanırım paket almadım o yüzden başından beri oraya gidiyorum gizem tanrıkulu doktorumdu iki ay izne çıktı ve malesef 7.ayimda yeni doktor tercihinde bulunmak zorunda kaldım ama Burcu hanımdan da memnunum su an için herşey yolunda iki doktor da ilgili ve güler yüzlüydu hastaneyi hizmeti merak ettim sadece çok teşekkür ederim yanıtladığın için başka giden anneler varsa tecrübelerini okumak isterim 🥰