Ysmnrn Pandaanne doktorum ishal tek basina dogum sebebi degil ama uzun sureli ishal dogumu tetikler dedi. Devam ederse acilden bir serum istenebilirmis. Benim oglen basladi simdi iyiyim ama devam ederse gece gidicem. Ondan sizi merak ettim🙏
Betulaa Bende doğum belirtisi diye duydum ama birkaç gündür devam ediyorsa enfeksiyon veya başka bir şey mi kontrol ettirmekte fayda olabilir
Pandaanne Ysmnrn benim de bir iki kez oldu geçti doktoruma sormadım bile artık doğurmak istiyorum ellerim ayaklarım aşırı ödem oldu
Ysmnrn Pandaanne saglikla insallah. Benim de kritik zaman olan 35+3 de. Erken dogacak diye endise ediyorum. Hamilelik zamanlarini ozlersin diyenleri asla anlamayacagim . Hep stress.