Cansuumesee Kızlar oncelikle herkese iyi geceler hayırli sahurlar bebek istiyoruz bunun icin doktorum yumurtalama takibi verdi ayin 18-19yumurtlama oldu 21 catladı bu 3 gunu degerlendirdik ne zaman sonra kan veya kaset teste cıkar ? Kac gun sonra yapmam gerekir
Mihrimahvuslat Cansuumesee yani yumurtlamadan 14 Yada 17. Günü diyorlar kimi daha erken öğreniyor kimi daha geç 😬
262223-- Cansuumesee bence adetinizin geçmesini bekleyin sürekli test yaparsanız sıkıntıya strese girersiniz şüpheniz olursa yapın vücudunuzu en iyi tanıyan sizsiniz her hamilelik belirtisi uyuma kusma veya baş dönmesi değil akintida artış olur belin sırtın ağrır rahminde batmatlar hissedersin karında şişkinlik olur ve bir çok neden olur
Meltemgunes Cansuumesee bekle bence acele etme hayalkırıklığı yaşama arkadaşımın geç döllenme oldu hamile değilim diye çok üzülmüştü sonra hamile olduğunu öğrendi bazı kadınlar da hormon geç yükselebiliyor muş ozaman da çıkmaz regli belirtileri gibi ağrıları oluyor ben reglim olacak olamıyor bi türlü diye dönmüştüm ortalarda
Mihrimahvuslat Cansuumesee Aynen yumurtlama döneminden 14 veya 17 gün sonra çıkıyor ama kimisi daha erken öğreniyor o da döllenmeden kaynaklı
Sahnedekimadam Gecikme olmadan test yapınca ya da kan verince , beta değeri düşük çıkıyor öyle olunca da kesin gebelik var denemiyor yükseliş takip etmek gerekiyor.Var mı yok mu derken boşuna stres o yüzden en güzeli gecikmeyi beklemek 🧡
Cansuumesee Sahnedekimadam 30 gunde 1 adet oluyorum modumu dusurmemek icin en iyisi gecikmeyi beklemek 🤗
Cansuumesee 262223-- normalde simdiye kadar adet agrisi gibi agrilarim hafiftende olsa baslamasi lazimdi yada goguslerimde hassaiyet hicbiri yok normal birseymi acaba
Sahnedekimadam Cansuumesee Benimde öyleydi canım hatta 31 🙈 2 gün gecikmeyle erken gebelik testi yaptım saniyesinde çift çizgi oldu.. sonra beta verdim 400 çıktı , ondan 4 gün sonrada keseyi gördük daha çoook heyecanlanacağın an olucak sabret 🙏🏼😊
Pamukasln Cansuumesee yumurtlamadan sonra10.gun yaptım negatifti 12.gun sabah normal kaset test yaptım pozitif cıktı 12.gun yapın bence
minikmucizeemaak Pamukasln Canım 10. Gün yaptığın test kesin negatif miydi yoksa çizgi çalan yok muydu hiç az da olsa bende ona göre bekleyeyim diyorum
Meltemgunes Cansuumesee normal ben şuan 10 haftalığım ne bulantı ne göğüslerde hassasiyet ne baş dönmesi hiçbiri olmadı hala yok hatta herkes nasıl hamilelik bu deyince doktora gittim 😂😂 ikiz gebelik birde benim daha çok olur dediler çok şükür hiç bir şey yok kaşık ağrısı da buna dahil belirti olmak zorunda değil korkma içini rahat tut
Cansuumesee Sahnedekimadam ayyy insallah gecen sene kasım ayindan beri deniyoruz bi turlu olmuyor artik canim sıkılmaya baslamisti bu ayda tutmazsa bir sure denemicem acikcasi 😔
Bilgekpn Cansuumesee adet döneminden 6 gün önce erken gebelik testi yaparsan sonucu öğrenirsin kaset test gecikme den sonra sonucu gösteriyor
Meltemgunes Cansuumesee bu arada bir arkadaşıma tüp bebek işlem sonrası doktoru badem havuç anana tüket bebeğin rahme tutunmasını sağlar demiş bende ondan duydum hala tüketiyorum bu süreçte ye bunları
Cansuumesee Meltemgunes ananas kordan bagini zayiflatarak dusuk yapmaya neden oluyomus diye duydum o yuzden varsada dusuk yapmayayım diye yemiyorum avakodoyu cok duydum bende