Bugun sabah 8de yatışım var ilk gebeliğim çok korkuyorum sezeryan olucam hiç video vs kötü hikaye okumadım inşallah güzel geçer bana dua eder misiniz hepiniz bebişlerinizi Allahın izniyle sağlıkla kucağınıza alın 🌸🙏🏻 korktuğum gibi olmaz umarım sezeryan doğum yapanlar yorumlarınız bekliyorum uyuyamıyorum korku heyacan kaygı 🥹