Busraadige Merhaba güzel hamişler 😊 çarşamba deyatşı ultrasona gireceğiz nasıl oluyor normal ultrasondan farkı renkli va olmasımı sadece alttan falan mı yapılıyor yoksa? Hem heyecanlıyım hem meraklı 🙈
nazol Busraadige hayır karnından bakıyor ve organların ölçümlerini alıyor ben cerrahpaşada girdim gayet güzel baktı bir sorun yok dedi yani telaş yapma canım allahın izni ile güzel cıkar
CansuCaTurkmen Canım normal ultrason gibi sadece cihazlar daha gelişmiş bebeğin net yüz hatlarını vücudunu görüyorsun herşeyini tek tek kontrol ediyorlar herhangi bir olası rahatsızlık var mı diye bakılıyor. Renkli görüyorsun birde gittiğin hastaneye göre süresi değişiyor 20-40 dk arası bir süreçte bakılıyor.