Ben henüz hazırlandım 31. Haftanın içindeyim. Ama aldım. Koyucaklarım da şu şekilde.
İki tane 5 li (biri hastaneye vermek için)
İki tane tulum
Kundak
Örgü battaniyesi
Bez
Alt açma
Islak mendil
Pamuklu mendil
Kağıt havlu
Peçete
Müslin Bez (ağız bezi)
Yazma (çıkarken görüp de aman bı sevelim diye gelen olamaması için ama ince ve desensiz çünkü her an suratına bakacak gibi hareket etmek için )
Mama vs koymayı düşünmüyorum böyle bir hazırlık bilinç altımı etkilemesin diye kendimi full emzirmeye veriyorum.
Bir doğum elbisesi
Bir pijama takımı
Bir gecelik elbise
Depend
Ped
Yelek
Terlik
Çorap (iki ince iki kalın)
Sütyen
Atlet
İki külot
Hurma
Nescafe
Zemzem ( bulabilirsem )
Yedek tokalar
Tarak
Büyük havlu
Küçük havlu
İki tane koca su ( suyu bence kimse unutmamalı )
Çıkış içinde puset düşünmüyorum bebek taşıma çantası götürmeyi düşünüyorum. İlk aşamada tamamen sırt üstü yatması için daha sonra duruma göre pusetimize geçeriz.