Tüp bebekle hamile kaldım.. en baştan beri sürekli progesteron iğneleri kullandığım için miğde yanması en başından beri yaşıyorum.
Transferimden beri derin bi uyku uyuduğumu bilmem. Hep bi tetikte… aman gerinmim aman ters yatmım. Her gece 5-6 civarı uykum 1-2 saatliğine kaçar vs vs. Yaş 38 olunca daha zormuş erken yaşta hamilelik yaşamaya benzemiyor