Gzmece Salihs ben uzun kollu çok kalın olmayan kıyafetler tercih ettim yazlıklarıda 3-6 ay olarak alıyorum
Kivininannesi Salihs uzun kollu zıbın aldım ama hep 3-6 ay aldim ben, yenidoğan çok küçük geldi gözüme, yenidoğan olarak 2 tane hastane çıkışı aldım sadece. Yenidoğan bebek üşür derler o yüzden ilk bir ay uzun kollu giyer herhalde sonra bakacaz artık 😂😂
Kivininannesi Salihs çok da kıyafet almadım ya öyle süslü puslu şeyler aldiysam da hep büyük yaş aldım hemen büyüyorlar diye, doğunca daha net alacağım şeyi bilirim gibi geliyor, idareten lazım şeyleri aldım tabi
Tiiffany Salihs Mayıs kacı mesela? Bulundugunuz yerde önemli Bende mayis sonu olacak istanbuldayim 1-2 tane ince uzun kol alıcam diger hepsini aldim kısa kol
gzl_2320 Salihs ince uzun kollu takımlar aldım yenidoğan zamanında giyebileceği. 1 ay giyecek onları zaten gerisini almadım doğduktan sonra kilosuna göre falan alırım dedim