ensensr23 Bugün bebeğimi nerdeyse çok az hissettim göbeğiminde aşağı düştüğünü hissediyorum. Burda bir kaç kişiden duymuştum doğum başlamadan önce karnın düştüğünü. Karnımın düştüğünü nasıl anlarım tam olarak yardımcı olun stres yaptım kendi kendime😓
Mnlight18 ensensr23 Psikolojik olabilir doğuma kadar böyle kaygılarımız oluyor benimde aynı karnıma bakıyordum çok ama sonra düşündüm ki bu stres bana zarar verebilir o yüzden endişe etmek yerine gerçekten hamileliğin tadını çıkarın daha eğlenceli hale gelir sizin için ☺️
ensensr23 Mnlight18 2 tane erken doğumum var. O yüzden psikolojikmen böyle hissedebiliyorum korkuyorum erken doğurucam diye ☹️