Kızlar selam 14 ünde çatlatma iğnesi oldum 23 ünde doktorum tahlil istedi progesteron için yumurtan çatlamış dedi bugün 16. Günüm erken gebelik yaptım sonuç negatif doktorum 10 gün sonra yani 3 gibi test yapmamı söyledi sizce erken yaptığım için mi çıkmadı yoksa hamile değil miyim daha evvel bu durumu yaşayanlar oldu mu