Peçeteye kahverengi leke seklinde kanama oldu wcde endişelendiriyor bu beni. Fitil de kullanıyorum ağrı ve sancilarim son günlerde kesilmişti aslinda.Baslarda cok sancim olmuştu hic kanamam da olmamıştı kese bebek kalp atışı hersey de yerindeydi son randevuda .8+5 teyim bisey yoktur demi neden geldi şimdi bu leke😔