Nurlis Arkadaşlar nasıl gidiyor son zamanlar, 33+2 tam gaz devam şişiyoruz biz:) Nasipse mayısın ikinci haftası bekliyoruz bebişi. Hastane çıkışı, ya da ilk başta bebek doğduğu zaman ebeye verilecek kıyafet vs nasıl olsun kumaşı falan biraz beni zorladı nedense:) İnternette buldum bi kıyafet ilk doğduğu an giymesi için sizlerede paylaşmak istedim belki arada kalan arkadaşlar ne alsak diye düşünenler için :)
Nurlis Nurlis Fiyatı çok iyi maksimum 2 kere giyecek zaten, eldiven, abonesi, patikli alt giyim iç zıbın dedikleri ve üstüne yine belden bağlamalı üstlük. Kumaşı bence çok iyi tam mayıslık yani hatta haziranda falanda giydirilil ilk anda, yumuşak pamuklu
Sedaankt Nurlis benim de 33+3 ve kız ☺️ Ben normal uzun kollu pamuklu aldım genel yenidoğan giysilerini uzun kollu aldım çünkü sıcak bi yerden geldikleri için üşüyorlarmış, mayısta kestiremiyorum sıcak mı olur soğuk mu belli olmuyor istanbulun havası valla
Virgohome Nurlis bence gayet güzel seçim olmuş benim kızda mayısta gelcek tahmini ortalarına falan ve sıcak olcak bende hastane çıkışı aldım yedekte koycam ne olur ne olmaz diye bence yedek koyaan yeterli bu şekilde dediğin gibi en fazla 2 kere falan giyiyolar