Mervece1 Merhaba bebeğim 3 buçuk aylık. İlk doğduğunda emzik denedim o zaman aldı ama çok kısa kısa. Bayadır hiç istemiyor bips falan denedim yok. Philips alsam tutar mı acaba deneyen var mı böyle olup da
KayraVeAnnesi_06 Mervece1 Aynı canım senin gibi bibs aldım biraz tutuyordu sonra atıyordu Birde avent alıp deneyim dedim onda da aynısını yaptı Bence boşa para verip alma çünkü emzik almayan çocuk almıyor
gudmorningbeya Mervece1 Philips aventi genelde tutuyor bebekler denemekte fayda var benim oğlum 18 aylık yeni bıraktık hep philips avent ultra air emdi 😊
Sibeldl12 Mervece1 benim oğlumda hiç bir emziği tutmamıştı en son Philips ultra soft almıştım. Onu tutmuştu çok şükür 😃
Denizegeabioluyor Mervece1 dogar dogmaz verince tutuyo diyen cok ben oyle yapacagim ogluma gec vermistim hicbir emzigi tutmamisti 😊 emzik olarakta philips avent soft aldim
Koyuncu Sosyal medyada takip ettiğim sayfalarda, uyuturken emzik tutmasını denemeyi söylüyorlar poposuna pışpış yapıp elinle emzigi tutmasını sağlayarak çoğu bebek alıyormuş öyle okuyup izlemiştim. Deneyebilirsiniz henüz deneyimim yok aklımda kalmış umarım faydası olur 😊❤️
Mervece1 KayraVeAnnesi_06 İşte ondan yanılgıya düştüm. Sizinki de diliyle ittiriyor mu hiç istemiyor ağzında tuttuğumda da ısırıyor gibi yapıyor :)
Mervece1 gudmorningbeya Ne farkı var acaba onun böyle olunca aklımda kalmasın denesem mi diyorum 🙈 çok teşekkürler
Bguzeel Mervece1 ben kızıma 2 aylıkken tutturdum. Ondan önce tutmuyodu atıp duruyo yada öğürüyodu. Philips avent soft aldım onuda ilk bi atmak istedi alışkın olmadığından ama sonra alıştı şimdi onu kullanıyoruz.
AslanBebeginAnnesi Mervece1 Ben bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum canım çok memnunum beş aylık olduk hep onunla devam edeceğiz
Muhibbi AslanBebeginAnnesi Philipsin damakli mi oluyo acaba. Bide hangi model tam olarak. Benyenidogan icin alicam da
Hayatimmm Mervece1 İlk baştan beri tutturmaya çalıştım philips avent ile denedim hatta ilk, ama benim kız tutmadı bir türlü, en son kauçuk emzigi duydum denemek istedim, e bebekten frigg marka aldım, hemen kaptı emziği :)
AslanBebeginAnnesi Muhibbi Philips avent ultra air 0-6 ay olanını kullandık 5 ay boyunca. Şimdi aynısının 6-18 ay olanını aldım 6. Aya girerken kullanmaya başlayacağım 💜