28 haftalık gebeyim 1 haftadır heriki göğüs altımda ortada kızarıklık oluştu ve gece olunca biraz kaşıntı başlıyor kaşırsam kanıyor o yüzden kendimi zor tutuyorum henüz hastaneye gitmedim gidicem ama başına böyle birsey gelen var mı resim de bırakıyorum
https://imgyukle.com/i/Qv7hRI