Edadlgc geç döllenmeden kaynaklı değil de rahim ağzı kısalığı çıktı detaylıda. O zaman doktorum erken doğum riskin var dedi, progestanla devam ettim. 33+6 da bel ağrısı diye acile gittim 4 cm açıklık diye yatırdılar. Açıklık ilerlemedi, nst sancı çıkmıyordu, 4 gün yattım durum aynıydı bende imza verip taburcu oldum. Şu an 35+0 im hala gelen giden yok.