Sıvı gelmesi şüphesiyle doktora gittim spekulum ile muyene edildim canım çok yandı resmen travma yaptı bende. Doktor kendimi kastıgım için acıdıgını söyledi. Bir sorun yok dedi ama alttan muayene sonrası bir şey olur mu bu sefer endişelenmedim değil. Spekulumla muayene olupta sonrasında herhangi bir sorun yaşayan ya da yaşamayan varsa yazabilir mi?