Kızlar merhaba. Adetim genelde hiçbir zaman erken gelmezdi. Bazen 33 güne kadar olmadığımı bilirim genelde hep gecikirdi. Birde agrisi genelde 3 gun önceden şiddetli şekilde vururdu.
Dışarıdan geldim oturdum derken sancılandım peçeteyle silince pembe bir kan geliyor ama boyle birkaç damla su an gerisi gelmedi. Acaba regl mi oluyorum 😞 kan vermiştim dün 1.15 mi ne cikmisti sanırım regl oluyorum off