Zaten 39 dan sonra geriyor 😞 ilk bebeğimi 40+3 de doğurdum Ağustos sıcağında resmen psikolojik olarak çok kötüydüm şuan 36+5 olduk bu bebeğimle 37 ye girdiğim hafta gelsin istiyorum. Yani 38 gün almaya başlayın gelsin istiyorum umarım gönlüme göre olur . Çok yoruldum çünkü . Ve bu hamileliğimde çok kötü şeyler yaşadım 🥺 inşallah herşey güzel olur 🤲🏻