Kızlar ben ayın 6 sında vakumlu kürtaj oldum ve kürtajım temiz oldu dr istersen korunmana gerek yok dedi hiç ve bende korunmadım hemen hamile kalamıyorum çünkü ve bnm bugün ciddi anlamda göğüslerim şiş ve sızlıyor adet belirtim asla böyle olmaz ilk ilişki Şubat 15 de oldu acaba gebelik olabilirmi kızlar sizce daha önce başına gelen varmı ve en son 5 gün önce kan değerim bakıldı 8 zor düşmüştü kan versem eğer yükselmişse gebelik varmıdır umutlanmak istemiyorum ama yani 3 gebelik geçirdim üçündede göğüs ağrısı ilk belirtim bir yaşayan çocuğum var şükür sonrasında iki kürtajım bir de kimyasalım var ne olur bana bi akıl verin