hicrann_96 ben 11 gün yattım bakmadılar, özel bir test dediler. Koviddim o zaman. Karantina bitince hemen kendi doktoruma gittim o baktı 2 haftada çıkıyor sonuç ben acil olduğum için hızlandırdık. Uzun zamandır burda konuşuyoruz bakmayanlari duydum hep. Ama tabi ben doğum yapalı 22 ay olacak değişiklik oldu mu bilmiyorum, belkide yere bağlıdır