Havva19 Hastane çantasına bence çok bişey koyma ben bebek için
15 tane bez
1 ıslak mendil
1 takım hastane çıkışı
2 takım zıbın takımı
4 tane çıtçıtlı atlet
1 çorap 1 eldiven
1 nohut battaniye
1 müslin bezi
1 de normal battaniye koymuştum
Biberon ve emzik de koymuştum ama şükür gerek kalmadı. Ketıl ve rezene koymuştum onlar benim ve benimle birlikte doğum yapan arkadaşların çok işine yaradı 😊😄 bol sevap kazandım. İstersen de koy
Kendim için de
3 takım gecelik
4-5 iç çamaşırı
Bol bol ped ve 2 numara bebek bezi koydum depend almadim
Ha bide ağız mendili koy bol bol aklıma geldikçe gene yazarım 😄