vyusala nebusss Eşim adını mən qoymaq istəyirəm dedi məndə razılaşdım seçdiyi adları dedi içindən bəyəndiyimi dedim elə qərar verdik
sedcak nebusss bence soruyu anlaşabilen varmı diye sormak lazım 🤭🤭🤣 Vallahi anlaşabilenler daha azdır 🤣🤣
RuyaKuzey2534 nebusss Valla üç çocuğumun isminede tek başıma karar veriyorum. Sen doğuruyorsun sen karar ver ben beğenirim zaten diyor 😀😀 Rahmetli bebeğim aysima idi. 2yaş oğlum var adı Kuzey Asil. 28 haftalık gebeyim Rüya olcak Allahım nasip kısmet ederse. Birde ikinci ismi olacak ama onuda kimse bilmeyecek. İlerde adına kötü okuma büyü vesaire olmasın diye inşallah 🤲🏻
_tuuggcce_ İlk başta anlaşamadık. Eşimin dediği isimleri beğeniyordum ama sık kullanılanılan isimlerdi, içime sinmiyordu bir türlü. Benim beğendiklerimi de o beğenmiyordu. En son yine bir isim sundu, bu sefer içime sindi. 🥰
Nepenthe nebusss anlaşan varmıdır ki kaç defa tartıştık saymadım milyon tane isim saydım hepsine bi kusur buldu 28.haftada falan anca netleştirdik 🤷🏻♀️