Feraymali canım benimde ikiz haftalarımız ortalama ayni ben almadım daha sadece bakınıp fikir ediniyorum dogum icin çok mu erken olur dedi doktorun benim 9-11 Mart gibi görünüyor subatta doğarlar dedi ilk başta ikiz olduğu icin sonrada konuşmadık birdaha saglikla vaktinde saatinde gelirler insallah