Ben polikistik över hastasıyım adetlerim hep düzensiz adet söktürücü kullanmayana kadar asla adet olmam 5 4 3 ay adet olmadığımda oluyor bu sefer doktora gittim bana femara yazdı kullandım 14 mart’ta gittim yumurtanın büyümüş ilişkiye gir dedi aynısını yaptık dün 2 damla var yada yok kırmızı bir şey geldi akıntı ile beraber bugünde hafif pembemsi bir şey geldi akıntı ile beraber 16 Mart’tan bu yana gögüslerim aşırı şiş ve ağrıyor şimdide belim ağrıdı 2 mart’ta adet olmuştum bu ne yerleşme mi yerleşmeden hemen sonra test mi yapsam yada kanda çıkarmı lütfen bilgisi olan varsa yazabılır mi?