Antidepresan ilacınıda ilk üç aydan sonra kullanılıyor oda mecbur kalınmadığı sürece doktor kontrölünde kullanıyorlar canım tanıdıklarım var kullanan sağlıklı doğum yapan keşke yinede ilk üç ay folik asit alsaymışın seninde mi aklına gelmedi etrafından falan duymadın mı doktoruna demedin mi