Sevde43 bizde de kan uyuşmazlığı var. Ama test yaptırmıştı doktorum ilk haftalarda 8-10 haftasında falandı sanırım. Bi sorun çıkmadı , 28’de bi daha test olcak. Eğer sorun çıkarsa iğne olcam çıkmazsa olmayacağım. Doktorun dediği bu şekilde. Direkt kan uyuşmazlığı var diye iğne olmuyosun yani:)