Sakaryali54 hayır girmedi gayet sağlıklı bir şekilde doğdu. 36.haftasını dolduran ve 2500 gramın üzerindeki bebekleri sağlık problemi olmadığı sürece koymuyorlar küveze.
Bence eğer herhangi bir problem yoksa normal doğumu seçin.
Ben çok riskli ve zor bir hamilelik geçirdim,ona rağmen normal doğum istedim,üstelik anksiyete hastasıyım.