Elif2424 eğer gebeliğinizin ilk başları ise bende aynı süreci yaşadım enfeksiyon yada mantar vardır doktor bana fitil ve ilaç falan vermişti mutlaka doktora gitmeni tavsiye ederim sağlık ocağına bile gitmen yeterli , bebeğe zararı olur mu yorum yapmam doğru olmaz ama beni çok zorlamıştı çok çektim ama onları kullandıkça geçti 🙏