pinar_033 Geceleri kasiklarim ve belim çok ağrıyor sanki adet agrisi çekiyorum dogum sancısı diye korkuyorum sizler nasılsınız oluyor mu sizde de böyle ne kullanıyorsunuz ya da ne yapıyorsunuz güzel anneler
Mre pinar_033 benim bugün birazcık öyle oldu içim rahat etmedi nst ye girdim bir durum yokmuş şükür ama bence seninde için rahat edecekse bi doktora görün
Ntls pinar_033 aynı şikayetler bende de var bgn kontrolm vardı nst de sancı çıktı ama ben hissetmedim gündüz
Efee pinar_033 benim hiç ağrım olmamasına rağmen sancılarım çıkıyo ciger gelistirici vurdu doktor 34 haftaligim bazen bel agrim oluyo da siddetli degil doktora gorunun her ihtimale karsi
Selisscee pinar_033 bende 34 haftaligim hatta Bi post bile açmıştım bugün kasiklarimda hafif hafif ağrı oldu hep siddetlenmiyor da ama geçmedi de anlam veremedim 🤔doktorum da izinde soramadm yani dogum sancısı gibi mi bende merak ediyorum
pinar_033 Efee yarın gidicem insllah bende kuveze girmesinden korkuyorum ilk benim ikizlerdi 35 haftalik doğdular direk kuvezze.bu bari girmesin direk yanıma gelsin istiyorum ama işte nasip bakalim
NecmiArzuSelcuk Benimde oluyo ara ara ayakta çok durunca biraz dinleniyorum geçiyor sağlıkla gelsin bebişler korkular başladı zaten bu haftadan sonra 🙈
pinar_033 NecmiArzuSelcuk ayakta durunca da oluyor daha çok geceleri yatınca dön Allah dön psikojik mi diye kendimi durdurmaya çalışıyorum Allah bu mübarek günlerde hayirlica doğumlar nasip etsjm ınsllah
3prensesannesi__ Bende bugün 34 oldum bel kasık ağrısı bende de var ayrıca bacaklarımda tatlı tatlı gıdıklanma gibi bişey oluyo acayip rahatsız ediyor beni sizlerde oluyormu şimdi soğuk suyun altına tuttum rahatlattı gibi yatamıyorum oyüzden geceler eziyet 😏😏
Selisscee 3prensesannesi__ bacaklarım da olmadı ama hafif belimde kasiklarm da var bende duş aldım ama soğukla değil