Dilara012 Kızlar 19+6 yız çok kötü midem yanıyor ve sanki taş oturmuş gibi mideme aynı durumda olan varmı ?
68selda06 Dilara012 ah canım ben neler çekiyorum o mide yanmasından 37 haftalık olduk hala yanıyor midem karincalaniyor kulağıma bile vuruyo yanması surup ta fayda etmiyor pek artik
karperisi Dilara012 benımde aynı bizde 19+6 yız özellikle akşamları alev alev ben renni duo şurup kullanıyorum
Aysaagul Dilara012 ben 28+2yim midem yanmam aşırı var her gece yandığı zaman süt içiyorum ondan olmasa idare edemezdim herhalde tavsiye ederim
Dilara012 68selda06 ya ciddeeen miii 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Sizin ki kaç haftalıkken başladı peki gerçekten çok kötü birsey
GokceMom_ 68selda06 bende 31 haftalık hamileyim benımde kulagım agrıyo normalmi sizce siz benden ilerisiniz tecrubeniz var 🥰
68selda06 Dilara012 benimde erken başladı 20 haftalarda falandi belki 6 sise surup bitirdim ilk zaman lar fayda etti şimdi kısa süreli geciriyo tekrar basliyo sırtım a vuruyo ağrısı
Dilara012 karperisi vanada gaviscon verdi sağlık ocağı doktoru da bir zararı olmaz dimi kendi doktoruma sormadan da kullanmak istemiyorum
Htcdgrl Bende süt falan ise yaramıyor doktor rennie duo şurup verdi o da ise yaramıyor maalesef ne yapacağız nasıl gececek bu aylar bilmiyorum 🤦🏻♀️
Bir_tirtilannesi Dilara012 bu ikinci hamileligim ikisindede çektim bu lanet durumu 😣gaviacon güzel etki ediyordu anında kesiyor o bide yoğurt canım ben midem yandığı an 2-3 kaşık yoğurt yiyorum anında kesiyor dene bence bayağı etkili buda
Dilara012 Bir_tirtilannesi bende bugun aldım da doktoruma sormadan kullanmalıyım acaba birde bugun aşı oldum tetanoz aşısı kolum da çok ağrıyor
Sacmalama_engiinn Dilara012 25 haftaliktan beri çekiyorum bu mide yanmasını şuan 39+6 yım geceleri yatamıyorum bileeeğğ🥺😟
iremasmahan06 Dilara012 hamileligimin basindan beri çekiyorum 34 haftalik olduk suan bile cayir cayir bogazimdan mideme kadar yaniyor artik hicbir sey de fayda etmihor