Selim_Alparslan Sevim44 bende tiksindim hamilelikte ama bebeğin gramı az olunca üzüldüm artık kahvaltıda 2 tane haşlanmış yumurta yiyorum 🤦🏼♀️
UcanHamile Bende tiksindim hiç bir şekilde yiyemiyordum. Yumurtanın adını duyunca kusuyordum 20. Haftadayım eşim yapınca ufak ufak cok az yiyorum onu bile içim kaldırmıyor. Doktorum ömür boyu tiksinirsin zorlama kendini baska seylerden alırsın dedi Bende zorlamadım. Yeri geldi yumurta katıp sütlaç yaptım yeri geldi kek yaptım öyle yedim. Ki sadece onu degil ne sut ne yogurt yiyebildim hepsi kokuyordu resmen. Zorlayacak olsaydı benim doktorum zorlardı beni. Zorlamayın illa yiyeceksiniz diye bir durum yok.