S_76767677 Merhaba kızlar 6+1 de kalp atışını duyduk ama çok hızlı degildi bugün 6+6 da yine aynısı gibiydi doktor normal karşıladı yaşayan oldu mu
Gulirmak S_76767677 benımde 6+2 de duyduk kalp atışını çok azdı hızlı değil gibiydı doktor sıkıntı yok yeni oluşmuş dedi 1 hafta sonraki kontrolde bir öncekinden iyi attı hız olarak