Bebeğim 20 günlük ve memede huzursuz, sütüm de yetersiz. Süt+mama gidiyoruz, emzirme danışmanımızda emzirme destek sistemi önerdi kullanıyorum ama mamayı azaltmaya başladı bebeğim yine huzursuz memede, yeteri kadar beslenmiyo yine, biberona dönmek istemiyorum 🥺kullanan var mı nasıl yapmam gerekiyor çıkamıyorum işin içinden ben .