Busra1822 Merhaba arkadaşlar 7 gün once doğum yaptım sezaryen yerimde sağ ve solda elimi dokunduğunda şişlik hissediyorum sanki top gibi kist gibi sisslikler yaşayan varmi
Zynp13- Busra1822 aynı şekilde dikis başlangıcı sonu olabilir ama kızarıklık olursa şişlik artarsa dikkat edin iltihap olmasın doktorunuza baktirin
myangelson Busra1822 yapıştırma dikiş olsa bile sağ ve solda dikiş var kendi düşüyor zamanla düşmezse kesiyorsun
Yeso- Dikiş başlangıçları olabilir aynısı bendede var bugün 9. Günüm dikişlerimi aldırdım problem olmadığını söyledi doktorum ama her bünyede farklı olabilir dikkat etmekte fayda var
Busra1822 myangelson aaa ilk defa duydum ilk çocugumda aynıydı hiç böyle bişey dememsiti doktor dikiş alınma kesme gibi biseyde olmadı
myangelson Busra1822 genelde kendi düşüyor ya benimki kendisi düştü direk düşmediği zaman kestiriyor doktorlar eşim varikosel ameliyatı olmuştu yapıştırma dikiş ile dikişin bı tarafı düşmedi doktoru biraz çekip kesin dedi öyle kesmistik oradan biliyorum bende sezaryen de öyledir herhalde 🤷🏻♀️😅