Bsra_1998 canım öncelikle hayırlı sonuçlar olsun inşallah. Geçen yıl kullandığım da bende de aynı şekilde olmuştu kasıklarda batma ağrı olmuştu yumurtalar büyüdüğü için oluyor demişti doktorum. Tabi tedavim yarım kaldı o dönem belirli sebeplerden şimdi bende cuma günü tekrar başlayacağım adetin 5. Günü dedi doktorum bakalım bu kez nasıl olacak inşallah buradan birbirimize haberleri de veririz 🙏❤️