Fnztkn Arkadaşlar 30.haftadayiz bebeğim bir haftadir aşağıda cok hareket ediyor nerdeyse icimden cikacak gibi bacağımin oralarda hissediyorum nasil anlatayim bilmiyorum 😅 bu normal biseymi (not:yukarıdada hissediyorum hareketlerini)
_peritozu Fnztkn bende aşağıda hissediyorum cogu zaman sanki alttan cıkıverecekmiş gibi aşağı cok yakın hissediyorum hareketini. En son kontrolde secde pozisyonundaydı elleri asagı dogru sanırım ondan diye düşündüm 😄
68selda06 Fnztkn normal canim ya kolları aşağıdadır yada bacakları ben 37 haftaligim valla karnımın her yerinde hissediyorum bi hareketlenmeye basliyo her yeri oynuyo karnımın