Merhaba arkadaş dün kalp ağrısı için acile doktora gittim bebeğim eşi aşağıda olduğunu söyledim doktora alttan muayene etti eve geldik 3 saat sonra kan gelmeye başladı kahve rengi tekrar gittik Akıntı var iltihap ondan dolayı dedi ama hala korkuyorum hiç böyle bebeğin eşi aşagıda olup kanama gelen var mı