Rabiaa74 bence pişman olmayın. Normal doğumda hiç kolay değil. Saatlerce sancı çekip eve eli boş dönseydiniz o zaman daha acı olurdu sizin için. Suni sancı kolay bir şey değil, insanlar duvarları yumrukluyorlar suni ile. Öyle daha çok yıpratıcı olurdu bence. İyiki sezaryen olup o anı görmediniz acı çekmediniz. Sonrasında zorlukları oluyor tabi ama kalıcı değil. İnşeAllah bu bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız