Nejlatopcuu bende yaşadım cnm 16. ve 19. Haftamda. Progestan başladı doktorum benimki sezeryan yanlısı özel doktor olduğu için doğuma.kadar artık ilişki yok dedi :) lakin sonrasında iki ayrı devlet doktoru ve başka.bir.ozel doktora gordundum ilişkiyi bırakmanız için bir sebep yok kanama felan da yok normal doğum.istiyorsunuz sıkıntı yok dediler.