Caglali Adet bugün olmam gerekiyordu ama olmadım Sağ sol belimde ağrım var adet olacakmış gibi 4-3 gün oncesind erken gebelik yaptığımda çok çok silik 2. Çizgi çıkmıştı kan verdiğimde kanda yoktu Elimde de test yok 🥺
neanladinyurdagull Caglali biliyorsunuz ki gebelik olsaydı eğer idrarda pozitif çıkana kadar çoktan kanda çıkması gerekiyor istiyorsanız inşallah Rabbim kucağınızı doldursun ama doğru sonuç için idrar değil kan testine bakmalıyız tabi 🌼
Esssssnnuurrr Merhaba kızlar bişey sormam gerekiyor size benim 8 martta adetim bitti ve hala adet olmadım normalde adetim hiç şaşmaz yani en fazla 18. Temiz günümde olurum ama olmadım sabah test yaptım çıkmadı bişey sizce geç döllenme falan mı
Medinehnm Esssssnnuurrr bazı testlerde geç çıkıyor cok erken test yapmış olabilirisiniz şöyle üç dört gün gecsin yapın derim
Esssssnnuurrr Medinehnm Aynen bekleyeyim ama planlı bir gebelik değil ondan ilaç falan da kullanmadım hani korkuyorum eğer varsa erkenden öğrenmek için