BernaDemiralp Dün kontrole gittim nst de sancım çıktı doktor suyun gelebilir bu gece dedi ama hiçbir belirti yok bende. Dün bir de çatı kontrolü yapmıştı açılma yok hiç demişti.Nst de çıkan sancı geçici olabilir mi acaba bende tedirginin dünden beri.
Slcnslcn BernaDemiralp nst de ki anlık sanci olabilir cnm. Gercek sancilarn baslasa hissedersin insallah suniye gerek olmadan