Seyma0323
Canım biliyorum , yiğenimde kullandık o yüzden avent aldım ama bebeğim emerken yumuşak uç ya formunu kaybediyor akıyor yada fazla akıyor bilemedim öyle bir akıtma önü ıslanıyordu
Bebeğim doğdu 15 günlük mama başladım kullandım avent 1 hafta kadar baktım kıyafet kalmıyor olmayacak dr browns 120ml aldım . Daha sonra bebeğimin beslenmesi arttı 3,5 aylıktı aventı tekrar denedim yine akışı fazlaydı dr browns a göre , yine aynı markanın 250 ml aldım
Bu arada avent plastik olan benim , sizin cam mı fark eder mi
Ben hep plastik alıyorum , cam ağır oluyor diye