Merhaba, 2 gündür çok kötüydüm ve doktora gittim faranjit başlangıcı dedi. Kan testi istedi enfeksiyon 0-5 atası çıkması gerekirken 20 çıktı ve AUGMENTİN antibiyotik verdi gebelikte kullanılabilir dedi. İnternetten de baktım bullanılır yazıyor ama bilemedim yinede Ben kendi doktoruma da bir sorsam mı? Aranızda kullanan oldu mu?