İyi akşamlar hanımlar normalde bugün adet olacaktm henüz yok test te yapmadım birkaç gün daha gecikirse yaparım birkaç gündür adet sancısına benzer ağrılarım var birkaç akşam kasıkta baya ağrım oldu zonklar gibi hafif bulantı filan var folikasit alıyorum ondan olabilir bu akşam baya sarı bi akıntı oldu normal akıntıya göre biraz fazlaydı baş dönmesi ve meme ucunda koyuluk var haftasonu test yaptım negatifti ne yapmalıyım sizce bu akıntı adetten mi gebelikten mi bilemedim bi türlü