UmmOmerHattab Yahyaaliannesi Yahyaaliannesi memnun musun canım peki? ben de güler yıldıza gidiyorum o hastanede. Nagihan hanıma gidecektim ama o sırada boşluğu yoktu güler hanıma gittim iki kez. Pek memnun değilim, saçma tepkileri var ve pek bilgilendirmiyo herşeyi hızlı hızlı ezberden söylüyor. Pek iletişim bağı kuramadım yani onunla. değiştirip nagihan hanımdan mı randevu alsam artık acaba diye düşünüyorum
Yahyaaliannesi UmmOmerHattab memnunum canım ben gayet güzel ilgileniyor ben sormadan herşeyi yanıtlıyor memnunum yani bi dene istersen memnun kalır içine sinerse devam edersin nagihan hanıma. Kaç haftaliksın peki