18 hafta itibariyle yan taraflarımda kurula ve kaşınma başladı. Sanırım erken çatlama ihtimalim var. Lierac düşünüyordum ama aşırı şişirilmiş gibi fiyatı. Sizce bio oil de iş görür mü yoksa illlaki lierac gerekir mi ?
Not: sıfır çatlak beklentim yok minimum olması amacım