busesndr 20 günlük bebeğimin gözünde çapaklanma var devam ederse dr gideriz ama öncesinde bi tavsiyeniz var mı
Birkucukprens busesndr benm oglum da doğduktan sonra aylarca o şekilde oldu kirpik diplerine yapışıyordu resmen çay pamuk ile silerdim çok rahatlatırdı sonra kendiliğinden geçti. Göz hassas olduğu için doktor ilaç vs önermiyor bu konuya çay pamuk demişti
2bebe1anne_ busesndr bir eğitim ve araştırma hastanesine gitmenizi tavsiye ederim yeni doğan enfeksiyonu ilk gözde belli ediyormuş kendini