Irmakdkm deletedmom6295 sağlık ocağından kendim mi isticem hastanede ölçülmüştü hastaneye mi gitmem lazım tekrar
deletedmom6295 Irmakdkm sağlık ocağına ayda bir gidip rutin tahlil yaptırmaya geldim deyin bütün kan deşerlerinize bakmak zorundalar😀 tedbir iyidir. ben yapıyorum neden geldin demiyorlar hiç