Seda020921 Meraba kızlar uzun sure sonra yine burdayım dogum yapalı 2 ay oldu ve kendimden şupelenip test yaptım evet korunuyorduk ve evet test için daha erken ama yapayım dedim  şoyle birşey cıktı acaba varmıdır bilemiyorum bikaç ghn somra yine tekrarlıycam bakalım nolucak🫣🫠
muziceanne_ Seda020921 kaç gününüz geçti acaba sabah ilk idrarla yapmanızı tavsiye ederim 🥰Allah gönlünüze göre versin
Seda020921 muziceanne_ ilk idrarla yapmadım reglimide daha çok var 14 gün ama ülkindede bıyle olmuştu yani acabamı dedm bende🤷🏻♀️❤️
Seda020921 Kubra38 anında cıktı ama daha yaşken cekmiştim yani kuruma 1 2 saat geçince cıkmıyormu🤷🏻♀️
Kubra38 Seda020921 evet öyle oluyor iki gün sonra testi yeniden yapın çizgi belirginleşirse gebelik vardır
Seda020921 Adensu_ ilk hamilelimide bunlarla oreniştim ama zaten olmasa bile uzulmem cunku bebegim daha cok mınık