Kızlar merhabalar tamamen bilgisizliğimden soruyorum aslında internette de biraz araştırdım ama bazı hamileler sorun olmaz demiş bazı hamileler sorun olur tabiki demişler. Benim ilk hamileliğim daha 12 haftalık hamileyim. Temizlik konusunda sanki camasir suyu değmemiş yer bana pis gibi geliyor. Mutfağım banyom lavabom hergun değil tabiki hafta’ da 1 illaki temizliğini yapıyorum. Ama bu benim kafamı karıştırdı bebeğe zararı olurmu? Yada hangi temizlik ürünlerini kullanıyorsunuz ? Şimdiden teşekkürler yorumlar için 🌸🙏🏻